tirsdag 15. juni 2010

Sakte men sikkert....

Tror jeg vi får et kjøkken.
Begynner og se en ende snart, selv om det er veldig mye igjen.
Vi har fått takene ferdig.
Her har vi valgt gips. Vanvittig mye arbeid.
Sparkle, pusse,sparkle, pusse, grunne, sparkle, pusse. Male siste strøket.
oi nei var vist ikke helt bra ennda. Ble vist sparkle og pusse så male en gang til. ;)
Lei?? Oh yes..

Men det blir bra nå.
Vi har fått malt første strøket på veggene også. God hjelp fikk vi. ;)




Varme kablen er lagt. Gulvet har blitt støypt idag så til helgen blir det fliselegging.
Noe jeg ser veldig frem til. :)




Det er nå jeg husker hvor mye jeg misliker og legge varmekabler.
(tidligere elektriker)

Tror dere vi blir ferdig før sommeren? ;)
Det gjenstår og se.

Ha en flott dag i det fine sommer været vi har her på Jæren.
Knib fra Anette.

1 kommentar:

  1. Hei :-)

    DU, ang rockering. Øvelse gjør helt klart mester!! Jeg har aldri klart å rocke med vanlig rockering, jeg klarte bare litt med den nye treningsrockeringen men med øving hver dag er det som en lek, nå..

    Jeg lover ;-)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett