torsdag 6. januar 2011

Bedre sent enn aldri.

God jul
&
Godt Nyttår alle sammen.

Her har de siste månedene vært plaget med sykdom.
Vond nakke og en nerve så ligger i klem i bakhodet. Lite godt..
Men er heldigvis på bedringens vei.

Her i huset så har det skjedd mye.
Får ta kameraet fatt og ta noen bilder så jeg kan vise dere.

På julaften inviterte vi familie hjem til oss på feiring.
Så utrolig kjekt og lage til. Dekke bord, lage mat.
Alle stor koste seg, håper jeg? ;)



Bilder fra mobil, ikke de beste.


Duk har jeg kjøpt stoff på ikea og sydd etter mål på bordet, utrolig enkelt
og ikke minst billig.

Blomstene bestilte jeg på den beste blomster butikken jeg vet om.
Er du på bryne og er på let etter noe spesielt til deg eller noen andre,
så anbefaler jeg på det sterkeste og gå der og se.
Elsker den butikken. (nei,er ikke sponset ;) ) 
Skal legge ut noen bedre bilder når jeg får lagt de inn på dataen.
Å finne den ledningen hver gang sier nå jeg bare. ;)
Enkelt og utrolig fint bord synes jeg. ;)

Hvordan står det til med dere?


Ps: Tenkte snart og kjører i gang en give away.
Fordi dere fortjener det. :)

1 kommentar:

  1. s[ fint, anette. hadde elskt aa vaare med dokke den kvelden. studioblomst e meget bra, ja. huske du hadde s[ fint bord i fjor og.

    SvarSlett