tirsdag 11. mai 2010

Vanskelige valg...

Vi er da igang med oppussing av vårt nye hus. Kjøkkenet står for tur.
Slik så kjøkkenet ut før vi begynte og rive. Kanskje dere forstår hvorfor vi ønsker og pusse det opp..? ;)



                                                                Bilder fra annonsen på finn.no



Innredningen er bestemt og bestilt. Ikea kjøkken, merke Ädel hvit

                                                                   Bilde lånt fra ikea.no



Har valgt heltre benkeplate i eik. Tror det blir bra. :) Plantegningen ligger hjemme, så legger den ut i kveld.

Men hva skal vi ha på gulv, farge på vegger og hvilket tak skal vi ha??
Hehehe jeg går jo som et spørsmåltegn i denne verdenen jo. ;) Tidligere har jeg vist akkurat hvordan jeg vil ha det, men denne gangen er det bare vanskelig.
Mørkt gulv har jeg lyst på siden benkeplate blir eik og spisebordet er også i eik. Nokk eik da..;)
Er det noen her ute som har erfaringer med heltregulv? Syns det er utrolig fint. Kanskje behandlet mørkt? Blir jeg lei det så er det jo bare til og male...;) Min kjære gir meg opp.. :)
Har sitt litt på diverse på nettet:




Bilder lånt fra flottegulv.no

Veggene har jeg lyst på litt varme farge, lys..... Off vanskelig valg alstå..;)
Legger ut bilde av kjøkkenet når jeg kommer hjem. Ligger på dataen hjemme.

Henger dere med ennda så er dere jammen meg flinke. ;)
Trenger råd fra dere flinke interiør damer her.


Ps: Bloggen er veldig ny så er i lærefasen.. ;)

3 kommentarer:

  1. takk for koselig hilsen... skjønner godt dere vil ha nytt kjøkken for å si d sånn ;) hehe
    lykke til med oppussing.. mørke tregolv er kjempe tøft. gleder meg til å se hvordan dere får det etterhvert :)

    SvarSlett
  2. Hei og takk for kommentaren. Det kan vær vi tar deg på ordet å tilkaller hjelp. Vi trenger vel egentlig all hjelp vi kan få. Jeg skal snakke med de andre å så kommer jeg tilbake til deg. Hvor bor du egentlig? Send meg en mail. Adressen står på bloggen min:)

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se resultatet :):)

    SvarSlett