torsdag 30. september 2010

Kjøkken nips.

Tenkte jeg skulle vise dere litt mer fra kjøkkenet vårt.
Viser det som er litt mer ferdig enn andre ting. ;)

Kjøkken lampene er på plass og bilde på veggen
Utrolig hærligt vær vi har hatt noen dager nå.
Me like.



Jeg må gjøre noe med dette bordet, suger til seg alt som heter flekker eller merker.
Er ikke blitt behandlet så lenge vi har hatt det, så det kan være grunnen. ;)
Bordet er heltre eik. Vil tro at det er blitt oljet enn gang i tiden.

Hva skal jeg gjøre? Olje det igjen? Behandle det med noe som gjør det litt hvitere?
Blir det fint og male? Isåfall må en mann overtales. ;)
Godt at han ikke leser bloggen. hehe. ;)
Hva ville dere gjort?


Ellers her på toppen så fyker dagene avgårde.
1stk unge som holder på har astma, blir skikkelig tett vinter halvåret.
Så hosting og harking blir det en del av ja.
Takk gud for astma medisin sier nå jeg. :)
Gleder meg til og sove sammenhengende netter igjen.

Skal se om jeg ikke får ryddet resten av  kjøkkenet og tatt bilder av hele snart. :)
Er så utrolig fornøyd.

Ha en fin dag alle sammen.
Her går dagen med til bursdags feiring til tante ungen min.
Gratulere så mye med dagen Ådne. <3<3

Klem klem.

2 kommentarer:

  1. tror jeg ville smurt det me panel lakk med en anelse hvitt i... allers helst malt dte hvitt men det er mye jobb for å få d fint!! da hadde jeg evt malt med hvit bengalack :) det bruker jeg når jeg maler møbler.

    mamma malte noen eikestoler for litt tilbake. Da brukte hun panel lakk med hvitt i.
    de ble ganske mye lysere og mye lettere å holde rene.

    SvarSlett
  2. eg ville olja eller malt det mørkt. Det er så mye lyst i rommet, at det hadde vert kult med en kontrast.

    SvarSlett